دانلود بازی شادو فایت 4 مود شده از روت ای پی کی

آیا به دنبال یک بازی نقش آفرینی برای تجربه هستید؟ Shadow Fight 4 MOD APK (Unlimited Everything and Max Level) 1.3.2 برای اندروید یک انتخاب عالی خواهد بود. apkroot یک APK رایگان  شادو فایت 4 مود ارائه می دهد که می توانید از طریق این لینک ان  را دانلود کنید.

Shadow Fight 4 1.3.2 APK + MOD (همه چیز نامحدود و حداکثر سطح) به اندروید 4.0 و بالاتر با اندازه 62.69 مگابایت نیاز دارد. اگر گوشی اندرویدی خود را برآورده نمی کند، باید آن را به روز کنید.

 

ویژگی های نسخه مود

  1. پول نامحدود
  2. جواهرات نامحدود
  3. الماس نامحدود
  4. منابع نامحدود
  5. همه نامحدود.
  6. قفل همه
  7. پرداخت شده
  8. آنتی بان
  9. حالت خدا
  10. خانم عالی
  11. بدون سی دی مهارت

 

بازی‌های مبارزه‌ای، بازی‌های لذت‌بخشی هستند که به شما این امکان را می‌دهند که آن را با یک بازیکن دیگر انجام دهید. امروزه مبارزه تقریباً در هر فیلم، نمایش یا بازی وجود دارد. بازی‌های مبارزه‌ای زیادی در حال حاضر در دسترس هستند که همگی لذت‌بخش هستند. اما اگر امروز بهترین بازی را می‌خواهید، بازی Shadow Fight 4 را امتحان کنید. اگر از طرفداران این سری هستید، باید بدانید که این یک جشن خواهد بود.

در این بازی از Nekki، امروز در مسابقات 3 قهرمانی با افراد واقعی مبارزه خواهید کرد. در اینجا، می توانید در یک بازی مبارزه ای سه بعدی که دارای شخصیت هایی از فرنچایز محبوب است، با بازیکنان واقعی نزاع کنید. امروز از باز کردن شخصیت های قدرتمند مانند Shang، Ironclad، Kibo، Marcus، Helga، Fireguard، Yukka و بسیاری دیگر لذت ببرید. هر کدام از این قهرمانان توانایی ها و مهارت های منحصر به فردی دارند که امروزه می توانید از آنها استفاده کنید. همچنین، هر یک از آنها دارای توانایی های سایه قدرتمندی هستند که به شما امکان می دهد حریفان خود را از بین ببرید.