وقتی تلفن‌های همراه به دست مردم رسید، ارتباط از طریق پیام‌ها انقلابی را به همراه داشت. در واقع، کل روش انجام کارها را تغییر داد. پس از آن یک نیاز حیاتی به وجود آمد که امنیت ارتباطات است.

این نیاز باعث شد مردم راه حل های جدیدی ایجاد کنند. به همین دلیل WhatsApp وارد بازار شد و به اوج محبوبیت رسید. تقریباً یک میلیارد نفر در حال حاضر از آن استفاده می کنند. اما، این مقاله در مورد WhatsApp Plus APK (جهت نصب واتس اپ پلاس کلیک کنید تا واتس اپ پلاس را از ای پی کی روت دانلود کنید) به شما می گوید - یک برنامه خواهر که ویژگی ها و عملکردهای بیشتری دارد. بنابراین، همه می توانند با رمزگذاری انتها به انتها ارتباط برقرار کنند. ما از شما می خواهیم که مقاله را برای جزئیات کامل بخوانید. پس به خواندن ادامه دهید تا بیشتر بدانید.

 

 

 

 

آخرین نسخه رسمی GB & Plus

دانلود WhatsApp Plus APK (رسمی) آخرین نسخه ژانویه 2022
وقتی تلفن‌های همراه به دست مردم رسید، ارتباط از طریق پیام‌ها انقلابی را به همراه داشت. در واقع، کل روش انجام کارها را تغییر داد. پس از آن یک نیاز حیاتی به وجود آمد که امنیت ارتباطات است.

این نیاز باعث شد مردم راه حل های جدیدی ایجاد کنند. به همین دلیل WhatsApp وارد بازار شد و به اوج محبوبیت رسید. تقریباً یک میلیارد نفر در حال حاضر از آن استفاده می کنند. اما، این مقاله در مورد WhatsApp Plus APK به شما می گوید - یک برنامه خواهر که ویژگی ها و عملکردهای بیشتری دارد. بنابراین، همه می توانند با رمزگذاری انتها به انتها ارتباط برقرار کنند. ما از شما می خواهیم که مقاله را برای جزئیات کامل بخوانید. پس به خواندن ادامه دهید تا بیشتر بدانید.

Whatsapp Plus APK
 

علاوه بر این، Whatsapp Plus APK هیچ هزینه پنهانی را ادعا نمی کند، بنابراین می توانید بدون هیچ استرسی از پرداخت چیزی از آن استفاده کنید. این برنامه پیام رسانی APK بهترین راه برای تحت تاثیر قرار دادن دوستان خود با ویژگی های خیره کننده Whatsapp Plus APK است.

Whatsapp Plus APK
 

دانلود WhatsApp Plus APK

WhatsApp ++ را دانلود کنید

اطلاعات فایل:
نام فایل Whatsapp Plus APK
آخرین نسخه
اندروید به نسخه 5.0+ نیاز دارد
حجم 52.3 مگابایت
نوع مجوز نرم افزار رایگان
آخرین به روز رسانی 1 روز پیش
WhatsApp Plus APK
این یک برنامه مشابه است که دقیقاً مانند WhatsApp کار می کند. و در سال 2012 در بازار معرفی شد. توسعه دهنده و عضو ارشد XDA Rafalete این برنامه را با تغییر برنامه اصلی WhatsApp ایجاد کرد. او کد اصلی را تغییر داد و یک رابط کاربری جدید معرفی کرد. لوگوی اپ اصلی سبز است که به طلایی تغییر یافته است. Rafale عملکردها و ویژگی های بیشتری را اضافه کرد که در ادامه مقاله به آنها خواهیم پرداخت. آیا شما نیز به دنبال بررسی Aero WhatsApp APK هستید؟